17 Haziran 2009 Çarşamba

Uludağ'ın şişelerine sihirli eller değdi



Tasarımı keşfeden farkını konuşturuyor. Uludağ markası da tasarımı bir pazarlama fikrine dönüştürenlerden.


Üst segmen müşteri kitlesi için pazara sürülen Uludağ İçecek'in yeni ürünü “Uludağ Premium”Avrupa ve ABD'de bulunan bu segmentte kendine yer edinmeyi amaçlıyor.

İlk kez vidalı kapak ile kobalt mavisi şişesinde müşterilerin beğenisine sundukları ürünün, müşterilerden büyük ilgi görüyormuş.

Peki şişeyi kim yaptı diceksiniz sanırım. Ben hemen bunu düşündüm. Dice Kayek markasının yaratıcıları Ece Ege & Ayşe Ege tarafından tasarlanan şişe ve etiketi ile piyasaya sunulan ürünün, seçkin cafe, otel ve restoranlarda müşteriyle buluşacağını bildiren Erbak, “Şu anda 5 kıtada 40 ülkeye ihracat yapıyoruz. Yeni ürünümüzle 70-80 ülkeye ulaşacağız” dedi.





Uludağ ekibi, Premium markasını yaratmak için 2 yıl çalışmış. Bu 2 yılda 37 şişe tasarımı denenmiş. Şişe tasarlanırken birçok renk denemiş ve en son lacivertte karar kılınmış.
Uludağ premium şişesinde çok kolay açılan ve hiç gaz kaçırmayan plastik ve alümnyum arışımı özel 'Talog' kapak kullanılmış.


Şişe aynızamanda Seçkin moda mağazalarınında vitrinlerinde sergilenecekmiş.
Bir diğer yenilik. Uludağ premium seçkin noktalarda buz kovalarında sunulacak.
Masaya şişesiyle gelecekmiş.Ayrıca bu maden suları için özel buzmini buzdolapları ve özel dağıtım araçları tasarlanmış.

Peki nerede satılacak bunlar?
Şifresi Horca Uludağ premiumun. Horeca: Hotel- Restaurant- Cafe)
Öncelikli hedef 5 yıldızlı oteller, şık restaurantlar, cafeler, şarküteriler ve gurme shoplar olarak belirlenmiş.

Uludağ Premium şişesinin tasarımcılarından Ece Ege'nin bundan sonraki hedefleri Uludağ markasına özel yeni tasarımlar yapmakmış, tasarımcı yılbaşı ve özel günlere yönelik altın ve platin içerikli şişeler tasarlamayı düşünüyormuş.





Bugünleri görmek çok güzel...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder