17 Haziran 2009 Çarşamba

Hoşgeldin Sarelle


Geçen gün kardeşim Ankara'dan beni ziyarete gelmişti. Mecburi istikamet marketti. Malzeme stoğumuzu güncelleyecektik ne de olsa. Kardeşimin isteklerini gerçekleştirme mevsimimdi. Ve Onca reklamını gördüğüm halde itiraf ederim bir türlü elim gitmemişti rafta Sarelle'ye gitmiyordu. Ama kardeşim Sarelle'nin minicik cam kavanozunu koymuştu sepete.


Eve geldik hemen açtık kavanozu. Abla Sarelle'ye inanamıcaksın dedi. VE evet çok ama çok doğru demişti. Bir numaram Chokelladır ama Sarelle artık bir numaramda. Mutlaka denemelisiniz.

Peki ne olmuştu ki Sarelle'ye? Değişen neydi? Aslında çok şey değişmişti.

Toksöz Grubu şirketlerinden Sanset Gıda, 2007 yılında 77 milyon dolara TMSF’den satın aldığı Sagra ve markalarını, 1 yıl süren yoğun bir çalışmayla yeniden elden geçirmişti.

Türkiye’nin önde gelen yerli ilaç firmalarından Sanovel’in sahibi Toksöz Grubu'nun ilaç sektöründeki başarısını gıda üretimine aktarmak için sektöre adım atma kararı alan Toksöz Holding Yönetim Kurulu Üyesi ve Sanset Gıda Genel Müdürü Ahmet Toksöz, Sagra’nın satın alınmasının ardından geçen süre zarfında mükemmel ürünler yaratmak için, Ordu’daki mevcut fabrikadaki üretimi 1 yıl boyunca durdurmuş ve fabrikayı yaklaşık 10 milyon YTL’lik yatırımla yenilemiş.


Ürünleri, sadece kendi çocuklarına yedirecekmiş gibi her şeyine özenerek ürettiklerini belirten Ahmet Toksöz, “Bu işe başlarken, bizim yiyemeyeceğimiz hiçbir ürünü tüketiciye sunmayacağımıza dair bir karar aldık. Çikolata sektöründe yaygın bir şekilde kullanılan transyağı, boya ve katkı maddelerini hiçbir ürünümüzde kullanmadık. Doğala özdeş olarak tabir edilen ve kimyasal reaksiyonlarla elde edilen vanilya esansı yerine, doğal bitkilerden elde edilen katkısız vanilya kullandık. Soya lesitin hammaddesini satın alırken ise genetiği değiştirilmemiş soya olmasına dikkat ettik. Süt tozunda ise prosesi özel olan ürünler kullandık. İthal ettiğimiz bu standartlara uyan firmalardan seçerek tedarik ettik”diyor. Sanırım Sarelle'de oldukça fazla şey değişmiş. Bu yeni lezzet bunca çabanın sadece son damlası gibi.


Son tahlilde tek bir şey diyebilirim:


'BUNA DEĞMİŞ!'


Trans yağ detayı Sarelle'nin son reklamında da kullanılıyor.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder